logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PODSTAWA PROGRAMOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Ewa Malinowska.
TYTUŁ: Bezpieczeństwo żywnościowe w kształceniu zawodowym
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Food safety in vocational education
ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 3, cz. 2, s. [148]-160
p-ISSN: 2084-5189

UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • bezpieczeństwo żywnościowe
  • reforma szkolnictwa
  • podstawa programowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • food safety
  • reform of education

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/5
    AUTORZY: Paweł Wiśniewski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Problematyka odnawialnych źródeł energii i bezpieczeństwa energetycznego w edukacji dzieci i młodzieży
    ŹRÓDŁO: W: Europejski wymiar bezpieczeństwa energetycznego a ochrona środowiska : bezpieczeństwo, edukacja, gospodarka, ochrona środowiska, polityka, prawo, technologie / red. nauk. Piotr Kwiatkiewicz, Radosław Szczerbowski i inni
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Fundacja na Rzecz Czystej Energii, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [61]-70
    ISBN: 978-83-64541-02-5
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Konferencja Naukowa "Europejski wymiar bezpieczeństwa energetycznego Polski a ochrona środowiska"
    Miejsce konferencji: Poznań
    Kraj: PL
    Od dnia: 2014.06.17
    Do dnia: 2014.06.18
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • odnawialne źródła energii
  • bezpieczeństwo energetyczne
  • edukacja ekologiczna
  • podstawa programowa
  • programy nauczania

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • renewable energy sources
  • energy security
  • ecological education
  • core curriculum
  • teaching programmes

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/5
    AUTORZY: Paweł Wiśniewski.
    TYTUŁ: Problematyka odnawialnych źródeł energii i bezpieczeństwa energetycznego w edukacji dzieci i młodzieży
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The issue of renewable energy sources and energy security in the education of children and youth
    ŹRÓDŁO: Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa. - 2014, R. 7, nr 3, s. [351]-360
    p-ISSN: 1899-3524

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    UWAGI: Artykuł na CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • odnawialne źródła energii
  • bezpieczeństwo energetyczne
  • edukacja ekologiczna
  • podstawa programowa
  • programy nauczania

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • renewable energy sources
  • energy security
  • ecological education
  • core curriculum
  • teaching programmes

    Adres url:
    4/5
    AUTORZY: Grażyna B. Tomaszewska.
    TYTUŁ: O zagrożeniach świata zamkniętego w jednoznacznych opozycjach na podstawie gimnazjalnych wypowiedzi interpretacyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: On the threats of a world closed in unequivocal oppositions - based on junior high school interpretive utterances
    ŹRÓDŁO: Edukacja. - 2015, 2 (133), s. 58-67
    p-ISSN: 0239-6858
    e-ISSN: 2449-8998

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • literaturoznawstwo
  • analiza i interpretacja
  • dydaktyka literatury
  • podstawa programowa
  • wartości i wartościowanie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • literary studies
  • analysis and interpretation
  • teaching of literature
  • core curriculum
  • values and valuation

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/5
    AUTORZY: Teresa Sadoń-Osowiecka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Co to znaczy wychowanie patriotyczne? Interpretacja założeń podstawy programowej geografii i wypowiedzi studentów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: What does it mean a patriotic education? Interpretation of the core curriculum in geography and student statements
    ŹRÓDŁO: W: Nauczyciel geografii wobec wyzwań reformowanej szkoły / [red. tomu Adam Hibszer, Elżbieta Szkurłat]
    ADRES WYDAWNICZY: Sosnowiec : Komisja Edukacji Geograficznej PTG, 2018
    SERIA: Prace Komisji Edukacji Geograficznej Polskiego Towarzystwa Geograficznego, 2543-5590, t. 8
    OPIS FIZYCZNY: S. 69-88
    ISBN: 978-83-934983-5-2
    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • patriotyzm
  • miejsce
  • edukacja geograficzna
  • geografia humanistyczna
  • podstawa programowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • patriotism
  • place
  • geographic education
  • humanistic geography
  • core curriculum

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego