logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PREFERENCJE KONSUMENCKIE
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Joanna Rybarczyk-Adamska, Anna Dedelis.
TYTUŁ: Jak promocyjne i prewencyjne ukierunkowanie samoregulacyjne wiąże się z ważnością cech i intencją zakupu produktu? Ukierunkowanie samoregulacyjne - ocena - intencja
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: How is promotion-focused and prevention-focused self-regulation linked with the importance of product attributes and purchase intention?
ŹRÓDŁO: Roczniki Psychologiczne. - 2012, T. 15, nr 2, s. [31]-53
p-ISSN: 1507-7888

UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • preferencje konsumenckie
  • samoregulacja
  • prewencja
  • promocja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer preferences
  • self-regulation
  • prevention
  • promotion

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego