logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PROCES EDUKACYJNY
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Agnieszka Drabata.
TYTUŁ: Dekonstrukcja znaczeń nadawanych żądaniom przez nauczycieli pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Deconstruction of meanings given to demands by teachers working with students with intellectual disabilities
ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2018, nr 30, s. 295-310
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519

UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
UWAGI: Tyt. nru: Konteksty niepełnosprawności. Prawo - wsparcie - zmiana
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szkoła
  • obowiązek
  • przymus
  • żądanie
  • proces edukacyjny
  • emancypacja
  • niepełnosprawność intelektualna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school
  • duty
  • coercion
  • demand
  • educational process
  • emancipation
  • intellectual disability

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego