logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PRZEWAGA KONKURENCYJNA
Liczba odnalezionych rekordów: 10



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/10
AUTORZY: Stanisław Miecznikowski.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Konkurencja cenowa w przewozach pasażerskich na wybranych relacjach i miastach Unii Europejskiej
ŹRÓDŁO: W: Konkurencyjność przedsiębiorstw - ujęcie mezoekonomiczne / pod red. nauk. Małgorzaty Juchniewicz
ADRES WYDAWNICZY: Olsztyn : [s.n.], 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [129]-134
ISBN: 978-83-89112-79-8
UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • przewaga konkurencyjna
  • przewozy dalekobieżne
  • gałęzie transportu

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/10
    AUTORZY: Joanna Bednarz.
    TYTUŁ: Motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw w dobie globalnego kryzysu finansowego i gospodarczego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Motives of enterprises' expansion abroad during the global financial and economic crisis
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2010, Vol. 1, nr 1, s. 29-36
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2012/03/4.J.-Bednarz_GG_1_2010.pdf
    p-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kryzys finansowy i gospodarczy
  • internacjonalizacja przedsiębiorstw
  • motywy ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
  • przewaga konkurencyjna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • global financial and economic crisis
  • internationalization of enterprises
  • motives of entrprises' expansion into foreign markets
  • competitive advantage

    Adres url:
    3/10
    AUTORZY: Renata Płoska.
    TYTUŁ: Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The social activity of a company as a source of the competitive advantage
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - 2011, nr 170, s. [218]-227
    p-ISSN: 1689-7374

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Wybory strategiczne w przedsiębiorstwach: rezultaty ekonomiczne, organizacyjne i społeczne
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • przewaga konkurencyjna
  • społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/10
    AUTORZY: Joanna Pioch.
    TYTUŁ: Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa narzędziem tworzenia przewagi konkurencyjnej spółek kapitałowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Value based management as a competitive advantage creating tool for limited liability companies
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - 2011, nr 170, s. [208]-217
    p-ISSN: 1689-7374

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Wybory strategiczne w przedsiębiorstwach: rezultaty ekonomiczne, organizacyjne i społeczne
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • przewaga konkurencyjna
  • generatory wartości
  • zarządzanie wartością

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • value builders
  • economic value added
  • ompetitive advantage

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/10
    AUTORZY: Agnieszka Depta.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Światowy kryzys gospodarczy jako determinanta zmian restrukturyzacyjnych przedsiębiorstw sektora MSP na terenie Polski
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The global economic crisis as a determinant of the SME sector restructuring in Poland
    ŹRÓDŁO: W: Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw w zmiennym otoczeniu : III Ogólnopolska Konferencja Naukowa Współczesne dylematy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw - teoria i praktyka / [red. nauk. Paweł Antonowicz]
    ADRES WYDAWNICZY: Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [91]-101
    ISBN: 978-83-7326-890-6
    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • restrukturyzacja
  • kryzys gospodarczy
  • przewaga konkurencyjna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • restructuring
  • economic crisis
  • competitive superiority

    6/10
    AUTORZY: Emilia Dobrowolska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Cechy zasobów strategicznych jako źródło przewagi konkurencyjnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Strategic assets features as a source of competitive advantage
    ŹRÓDŁO: W: Uwarunkowania sukcesu organizacji / red. nauk. Halina Czubasiewicz, Zdzisław Mokwa, Piotr Walentynowicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, [2013]
    OPIS FIZYCZNY: S. [306]-321
    ISBN: 978-83-7531-261-4
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • cechy zasobów strategicznych
  • przewaga konkurencyjna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • strategic resources features
  • competitive advantage

    7/10
    AUTORZY: Janusz Dąbrowski.
    TYTUŁ: Kompetencje menedżerów i pracowników w strukturze zasobów przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Competencies of managers and employees in the structure of enterprise resources
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Studia i Materiały Instytutu Transportu i Handlu Morskiego. - 2015, nr 12, s. 123-134
    p-ISSN: 2080-6302

    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kapitał intelektualny
  • kompetencje menedżerów
  • kompetencje pracowników
  • przewaga konkurencyjna
  • zasoby niematerialne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • competencies of employees
  • competencies of managers
  • competitive advantage
  • intellectual capital
  • non-material resources

    Adres url:
    8/10
    AUTORZY: Henryk Ćwikliński, Grzegorz Pawłowski.
    TYTUŁ: Pozycja strategiczna Portu Lotniczego Gdańsk sp. z o.o. na polskim rynku transportu lotniczego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Strategic market position of the Gdansk Airport
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2015, Vol. 6, nr 3, s. 53-68
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2015/10/6_H_Cwiklinski_G_Pawlowski_WG_3_2015_ZiE.pdf [dostęp 22.02.2016]
    e-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • port lotniczy
  • przewaga konkurencyjna
  • rozwój

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • airport
  • competitive advantage
  • development

    Adres url:
    9/10
    AUTORZY: Dariusz Weiland.
    TYTUŁ: Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Logistics information as a basic element in building of competitive advantage in e-commerce
    ŹRÓDŁO: Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. - 2016, nr 306, s. 97-110
    p-ISSN: 2083-8611

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • logistyka informacji
  • e-commerce
  • handel elektroniczny
  • przewaga konkurencyjna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • logistics of information
  • e-commerce
  • electronic commerce
  • competitive advantage

    10/10
    AUTORZY: Jolanta Kumirska, Joanna Sadkowska, Magda Caban, Mariusz Chmielewski.
    TYTUŁ: Poszukiwanie partnerów biznesowych dla innowacyjnej techniki GC i GC-MS do oznaczania pozostałości farmaceutyków w próbkach środowiskowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Search for business partners for the innovative technology GC and GC-MS to mark the pharmaceutical residues in the environmental samples
    ŹRÓDŁO: Konsumpcja i Rozwój. - 2016, nr 4 (17), s. 114-125
    p-ISSN: 2083-6929

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wdrożenie innowacji produktowej
  • przewaga konkurencyjna
  • chromatografia gazowa
  • konkurencyjność
  • poszukiwanie partnerów

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • implementation of the product innovation
  • competitive advantage
  • gas chromatography
  • competitiveness
  • searching for partners

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego