logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PSYCHIKA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Martyna Siudak, Anna Tober-Marczewska, Marta Ziętek, Artur H. Świergiel.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Stres i wywołane przez niego skutki fizjologiczne i psychiczne
ŹRÓDŁO: W: Zagadnienia aktualnie poruszane przez młodych naukowców 1, [dokument elektroniczny], t. 1 / [red. Marcin Kuczera, Krzysztof Piech]
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : CreativeTime, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. 111-116
ISBN: 978-83-63058-46-3
UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
UWAGI: Płyta DVD
Tytuł-nazwa konferencji: Wpływ Młodych Naukowców na Osiągnięcia Nauki Polskiej, VII Edycja
Miejsce konferencji: Kraków
Kraj: PL
Od dnia: 2014.12.06
Do dnia: 2014.12.06
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • stres
  • człowiek
  • psychika
  • reakcja neurohormonalna
  • kortyzol

    2/2
    AUTORZY: Agnieszka Wittstock.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wpływ archetypów na perswazyjność przekazów reklamowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The influence of archetypes on the persuasiveness of advertising messages
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 133-[152]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • archetypy
  • Jung
  • symbol
  • nieświadomość zbiorowa
  • reklama
  • psychika

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • archetypes
  • Jung
  • symbol
  • collective unconscious
  • advertising
  • psyche

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego