logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PUBLIC RELATIONS
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rzecznik prasowy - specjalista ds. PR - zadania i miejsce w organizacji
ŹRÓDŁO: W: Rzecznik prasowy : oczekiwania i możliwości : perspektywa teoretyczna i praktyczna / Beata Czechowska-Derkacz, Marek Zimnak (red.)
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. [14]-30
ISBN: 978-83-7930-686-2
UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • public relations
  • rzecznik prasowy
  • specjalista ds. public relations
  • media relations
  • specjalista ds. media relations
  • kształtowanie reputacji
  • komunikowanie korporacyjne
  • wizerunek
  • reputacja
  • zadania/zakres obowiązków
  • marketing
  • mega-marketing

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/4
    AUTORZY: Wojciech Gustowski, Jolanta Laskowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The misrepresentation of the concept of media sponsorship as present in the Polish publishing market
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Wypaczenie idei patronatu medialnego na przykładzie rynku wydawniczego w Polsce
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 417-[428]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • patronat medialny
  • komunikacja marketingowa
  • rynek wydawniczy
  • public relations
  • książki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media sponsorship
  • marketing communication
  • Polish publishing market
  • public relations
  • books

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/4
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wizerunek firm budujących i użytkujących parki wiatrowe na polskim rynku w mediach regionalnych na przykładzie Eco-Wind Construction S.A.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The image builders nad users of wind parks on the Polish market in regional media as an example Eco-Wind Construction S.A.
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 309-328
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr.40 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wizerunek
  • public relations
  • parki wiatrowe
  • media regionalne
  • komunikacja społeczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • image
  • public relations
  • wind parks
  • regional media
  • social communication

    4/4
    AUTORZY: Joanna Iza Belzyt, Jarosław Badera.
    TYTUŁ: Inny/Obcy a konflikt - fenomen wzajemnych zależności
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The Other/Alien and conflict - the phenomenon of mutual dependencies
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Instytutu Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN. - 2018, nr 106, s. 5-12
    p-ISSN: 2080-0819

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • górnictwo
  • społeczna odpowiedzialność biznesu
  • public relations

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mining
  • corporate social responsibility
  • public relation

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego