logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: REFLEKSYJNOŚĆ
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Radosław Kossakowski.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Modern futbol i świat kibiców : w poszukiwaniu ram interpretacji
ŹRÓDŁO: W: Modern futbol a świat kibiców : interdyscyplinarne studia nad kulturą futbolu / pod red. Radosława Kossakowskiego, Jakuba Kurowskiego i Jakuba Nowakowskiego
ADRES WYDAWNICZY: Pszczółki : Wydawnictwo Orbis Exterior, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. 141-162
ISBN: 978-83-63133-06-1
UWAGI: Bibliogr. 46 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kultura futbalu
  • ramy interpretacyjne
  • jednostki analizy
  • refleksyjność
  • football identity

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/3
    AUTORZY: Emilia Wąsikiewicz-Firlej, Hadrian Lankiewicz.
    TYTUŁ: Wykorzystanie narracji biograficznych w refleksji nad kształceniem nauczycieli języków obcych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The use of narrative biographies in reflection on the education of foreign language teachers
    ŹRÓDŁO: Neofilolog. - 2015, nr 44/2, s. 237-249
    p-ISSN: 1429-2173

    UWAGI: Bibliogr. 39 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • badania narracyjne
  • narracje biograficzne
  • refleksyjność
  • kariera nauczycieli języków obcych
  • kształcenie nauczycieli języków obcych

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • narrative research
  • biographical narratives
  • reflexivity
  • FL teacher careers
  • FL teacher education

    Adres url:
    3/3
    AUTORZY: Magdalena Bartniczak.
    TYTUŁ: Możliwe sposoby ujmowania kompetencji narracyjnej w kontekście autonomii jako kategorii teleologicznej w pedagogice specjalnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Possible ways to include the narrative competence in relation to autonomy as a purpose in special pedagogy
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2018, nr 32, s. 127-142
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519

    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • narracja
  • kompetencja
  • kompetencja narracyjna
  • niepełnosprawność intelektualna
  • autonomia
  • refleksyjność
  • komunikacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • narration
  • competence
  • narrative competence
  • intelectual disability
  • autonomy
  • reflective
  • community

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego