logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: REKLAMA
Liczba odnalezionych rekordów: 18



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/18
AUTORZY: Ewa Rogowska-Cybulska.
TYTUŁ: O kreowaniu "parafraz słowotwórczych" w tekstach reklam (w kontekście uwag o słowotwórstwie języków niestandardowych)
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The creation of "formative paraphrases" in the texts of advertisements (in the context of remarks about the word formation of non-standard languages)
ŹRÓDŁO: Slavia Meridionalis. - 2009, T. 9, s. [38]-46
p-ISSN: 1233-6173

UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • języki niestandardowe
  • słowotwórstwo niestandardowe
  • parafrazy słowotwórcze
  • perswazja
  • reklama

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • non-standard languages
  • non-standard word formation
  • formative paraphrases
  • persuasion
  • advertisements
  • Polish word formation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/18
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Opowiadanie obrazem w reklamie społecznej. Reklama społeczna w konstruowaniu zmiany - nowej świadomości społecznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Telling stories through images in social advertising : social advertising in constructing change, or new social consciousness
    ŹRÓDŁO: Studia Pragmalingwistyczne. - 2011, R. 3, s. [409]-431
    p-ISSN: 2080-5853

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • reklama społeczna
  • reklama szokująca
  • komunikowanie publiczne
  • komunikowanie społeczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • social advertising
  • public relations
  • constructing social change

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/18
    AUTORZY: Magdalena Grabowska.
    TYTUŁ: Opowiadanie obrazem w reklamie z religią w tle
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Narrating with images in advertising with religious motifs
    ŹRÓDŁO: Studia Pragmalingwistyczne. - 2011, R. 3, s. [432]-447
    p-ISSN: 2080-5853

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • tekst
  • narracja
  • religia chrześcijańska
  • opowiadanie obrazem
  • socjologia wizualna
  • strukturalizm
  • semiologia
  • hermeneutyka
  • metoda dyskursywna
  • denotacja
  • konotacja

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/18
    AUTORZY: Ewa Rogowska-Cybulska.
    TYTUŁ: Nazwy nosicieli cech jako przykład perswazyjnego wyzyskiwania kategorii słowotwórczych w tekstach reklam
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Attributive names as an example of the persuasive usage of the word formation categories in advertising texts
    ŹRÓDŁO: Slavia Meridionalis. - 2013, T. 13, s. [151]-169
    p-ISSN: 1233-6173

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nomina attributiva
  • nazwy atrybutywne
  • nazwy nosicieli cech
  • słowotwórstwo w tekście
  • perswazja
  • reklama

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • nomina attributiva
  • attributive names
  • word formation in text
  • persuasion
  • advertisements

    DOI:
    5/18
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Witamy w świecie marek! O zmieniającej się funkcji dziecka jako odbiorcy reklamy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Welcome to brands world! On emering child - advertisement consumer function
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 1] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [351]-360
    ISBN: 978-83-61991-35-9
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • adresat
  • lalka Barbie
  • komunikacja
  • nowe media

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertisement
  • Barbie doll
  • communication
  • new media
  • consumer

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/18
    TYTUŁ: Kultura konsumpcji - wartości, cele, dobrostan : psychologiczne aspekty zjawiska / red. Anna Maria Zawadzka, Małgorzata Niesiobędzka, Dorota Godlewska-Werner
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Liberi Libri, 2014
    OPIS FIZYCZNY: 176 s., il.
    ISBN: 978-83-63487-11-9
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdziałach
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kultura konsumpcji
  • wartości
  • dobrostan
  • dzieci
  • reklama
  • rodzina
  • praca

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer culture
  • values
  • well-being
  • organization
  • children
  • adolesents
  • family
  • advertising

    7/18
    AUTORZY: Ewa Rogowska-Cybulska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: O bogactwie perswazyjnych środków słowotwórczych we współczesnej reklamie
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: About richness of the persuasive usage of the word formation in contemporary advertising
    ŹRÓDŁO: W: Bogactwo współczesnej polszczyzny / pod red. Piotra Żmigrodzkiego i Sylwii Przęczek-Kisielak
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Towarzystwo Miłośników Języka Polskiego, cop. 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 297-[305]
    ISBN: 978-83-900829-7-4
    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • derywaty słowotwórcze w tekście
  • perswazja
  • reklama

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • word formation in text
  • persuasion
  • advertisements

    8/18
    AUTORZY: Zbigniew Treppa.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: A girl from an advertisement. Playing with metaphor
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dziewczyna z reklamy. Igraszki z metaforą
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 177-[195]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • metafora
  • fotografia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertisement
  • metaphor
  • photography
  • play of paradoxes
  • axiology of advertising
  • system of values
  • weaknesses of human nature
  • realm of imagination

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/18
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Children as consumers - a few remarks on children's product naming
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dziecko jako konsument - o sposobach konstruowania nazw produktów skierowanych do najmłodszych
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 449-[465]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • komunikacja
  • nazwa produktu
  • adresat
  • dziecko

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • communication
  • product name
  • audience
  • child

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/18
    AUTORZY: Karolina Aszyk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Devaluation of photographic means of expression in commercial photography on the example of the art of Ryszard Horowitz
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dewaluacja fotograficznych środków wyrazu w fotografii reklamowej na przykładzie twórczości Ryszarda Horowitza
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 197-[215]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dewaluacja
  • reklama
  • fotografia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • devaluation
  • advertising
  • photography
  • means of expression
  • advertising image
  • digital tools
  • graphic illustrations
  • commercial photography

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/18
    AUTORZY: Danuta Ropel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Interakcja marki i odbiorców. Marketing LEGO w dobie nowych mediów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Interaction of brand and audience. LEGO marketing in the age of new media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 119-[130]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nowe media
  • marka
  • reklama
  • marketing
  • interakcja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • brand
  • advertising
  • marketing
  • interaction

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/18
    AUTORZY: Katarzyna Dobrońska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Język na billboardy - poprawność wypowiedzi jako temat kampanii społecznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Language for billboards - statement's correctness as a subject of public campaign
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 155-[171]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • język
  • reklama
  • język reklamy
  • kampania
  • kampania społeczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • language
  • advertisement
  • advertisement's language
  • campaign
  • public campaign

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/18
    AUTORZY: Monika Szeligowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Pasywnym odbiorcom mówimy "nie!". O przemianie monologu reklamowego w dialog z konsumentem w obrębie starych mediów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: We say "no" to passive consumers! About transformation of advertising monologue into dialogue with a consumer in the area of the old media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 101-[117]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • interaktywność
  • reklama
  • odbiorca
  • nowe media
  • konwergencja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • interactivity
  • advertisement
  • consumer
  • new media
  • convergence

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/18
    AUTORZY: Agnieszka Wittstock.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wpływ archetypów na perswazyjność przekazów reklamowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The influence of archetypes on the persuasiveness of advertising messages
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 133-[152]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • archetypy
  • Jung
  • symbol
  • nieświadomość zbiorowa
  • reklama
  • psychika

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • archetypes
  • Jung
  • symbol
  • collective unconscious
  • advertising
  • psyche

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/18
    AUTORZY: Kalina Ciszewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rzeczywistość reklamowa - konstrukt fotografii mody
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Advertising reality - construction of fashion photographs
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 75-93
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • fotografia
  • kampanie mody
  • marketing
  • kultura
  • reklama

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • photography
  • fashion campaign
  • marketing
  • culture
  • advertisement

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/18
    AUTORZY: Magdalena Kurek.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Storytelling - chodź, opowiem Ci bajeczkę
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Storytelling - come, I will tell you a story
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 277-290
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • storytelling
  • komunikacja
  • opowiadanie
  • mówca
  • historia
  • reklama

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • storytelling
  • communication
  • story
  • advertisement

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/18
    AUTORZY: Tomasz Czuba, Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, Adam Borodo.
    TYTUŁ: Internet usage in advertising and distribution in the banking services market
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Wykorzystanie Internetu w reklamie i dystrybucji na rynku usług bankowych
    ŹRÓDŁO: International Business and Global Economy = Biznes Międzynarodowy w Gospodarce Globalnej, [dokument elektroniczny]. - 2017, nr 36, s. 235-247
    TRYB DOSTĘPU: http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=2601 [dostęp 28.12.2017]
    p-ISSN: 2300-6102
    e-ISSN: 2353-9496

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • MŚP
  • Internet
  • usługi bankowe
  • kanały dystrybucji
  • reklama
  • badania rynku

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • SME
  • internet
  • banking services
  • distribution channels
  • advertising
  • market research

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    18/18
    AUTORZY: Ewa Rogowska-Cybulska.
    TYTUŁ: Żywiec pasuje jak nalał... O perswazyjnych środkach słowotwórczo-frazeologicznych w tekstach reklam
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Żywiec pasuje jak nalał... About a persuasive idiomatic and word-formative expressions in advertising texts
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 1 (2), s. 131-148
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • perswazja
  • słowotwórstwo
  • frazeologia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertisement
  • persuasion
  • word formation
  • phraseology

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego