logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: REKLAMA SPOŁECZNA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Anna Lusińska.
TYTUŁ: Opowiadanie obrazem w reklamie społecznej. Reklama społeczna w konstruowaniu zmiany - nowej świadomości społecznej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Telling stories through images in social advertising : social advertising in constructing change, or new social consciousness
ŹRÓDŁO: Studia Pragmalingwistyczne. - 2011, R. 3, s. [409]-431
p-ISSN: 2080-5853

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • reklama społeczna
  • reklama szokująca
  • komunikowanie publiczne
  • komunikowanie społeczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • social advertising
  • public relations
  • constructing social change

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/3
    AUTORZY: Aleksandra Żukowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wizerunek dziecka w reklamie społecznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The image of a child in social advertising
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 181-[197]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama społeczna
  • dziecko
  • stereotypy
  • projektowanie graficzne
  • społeczna odpowiedzialność

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social advertising
  • child
  • stereotypes
  • graphic design
  • social responsibility

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/3
    AUTORZY: Aleksandra Żukowska.
    TYTUŁ: Komunikacja społeczna według Oliviero Toscaniego - fenomen reklam realizowanych dla United Colors of Benetton w latach 1989-1994
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social communication by Oliviero Toscani - the phenomenon of commercial advertisement created for United Colors of Benetton in 1989-1994
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 2 (3), s. 151-161
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Oliviero Toscani
  • United Colors of Benetton
  • komunikacja społeczna
  • reklama komercyjna
  • reklama społeczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Oliviero Toscani
  • United Colors of Benetton
  • social communication
  • commercial advertisement
  • social advertisement

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego