logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: REKLAMA TELEWIZYJNA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
TYTUŁ: Serialowy sposób na nudę - o serialowości jako metodzie konstruowania reklam telewizyjnych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The TV series as a way to address boredom : TV series as a construction device in TV advertising
ŹRÓDŁO: Studia Pragmalingwistyczne. - 2011, R. 3, s. [394]-408
p-ISSN: 2080-5853

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • rozrywka
  • serial
  • perswazja
  • reklama telewizyjna
  • znużenie reklamą

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/2
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Starość w reklamie telewizyjnej, czyli o medialnym wizerunku osób dojrzałych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Elderly age in TV commercials mature people media image
    ŹRÓDŁO: W: Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego / pod red. Wandy Patrzałek
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań ; Wrocław : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [61]-82
    ISBN: 978-83-7205-314-5
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama telewizyjna
  • bohater
  • starość
  • perswazja

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego