logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Tomasz Dryl.
TYTUŁ: Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem mediów społecznościowych jako źródło sukcesu orgnizacji
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing communication through social media as a source of organizational success
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - 2011, nr 171, s. [62]-71
p-ISSN: 1689-7374

UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Wybory strategiczne w przedsiębiorstwach: ujęcie sektorowe
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • serwisy społecznościowe
  • modele komunikacji marketingowej
  • marketing 3.0

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/5
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ku strategii wykorzystania mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Towards a strategy for the use of social media by Polish companies
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [331]-339
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • komunikacja
  • nowe media
  • serwisy społecznościowe
  • strategia
  • firmy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • communications
  • new media
  • social networking
  • strategy
  • business

    3/5
    AUTORZY: Monika Woźniak, Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Social media - phenomenon of convergence and business aspects of the economic organizations
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media społecznościowe - zjawisko konwergencji a biznesowe aspekty organizacji gospodarczych
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [427]-438
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • nowe media
  • serwisy społecznościowe
  • konwergencja
  • komercjalizacja
  • komunikacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • new media
  • social networking
  • convergence
  • commercialization
  • communication

    4/5
    AUTORZY: Dorota Buchnowska, Monika Woźniak.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The role and use of social media by universities - ranking of universities in social media
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Rola i wykorzystanie mediów społecznościowych przez uczelnie wyższe - ranking uczelni w mediach społecznościowych
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [319]-330
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • serwisy społecznościowe
  • uczelnie akademickie
  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • social networking sites
  • academic HEIs
  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter

    5/5
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Ocena poziomu e-rekrutacji wśród największych firm w Polsce - projekt badania
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Evaluation of e-recruitment level among the largest companies in Poland - project of research
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2015, Vol. 6, nr 4, s. 25-38
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2015/12/2_D_Buchnowska_WG_4_2015_GE.pdf [dostęp 11.02.2016]
    e-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • e-rekrutacja
  • elektroniczna rekrutacja
  • serwisy społecznościowe
  • rekrutacja społecznościowa
  • rekrutacja 2.0

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-recruitment
  • electronic recruitment
  • social networking
  • recruitment 2.0

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego