logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SMARTFON
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Sylwia Badowska.
TYTUŁ: Intencje behawioralne konsumentów-seniorów w procesie akceptacji i użytkowania dóbr technologicznych w świetle badań własnych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Behavioural intentions of the elderly in the process of acceptance and use of a technological product : empirical research
ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2017, R. 63, nr 3, t. 2, s. 214-226
p-ISSN: 0438-5403

UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • intencje behawioralne
  • konsumenci-seniorzy
  • osoby 60+
  • proces akceptacji i użytkowania dóbr technologicznych
  • UTAUT
  • smartfon
  • produkt technologiczny
  • produkt high-tech

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • behavioural intention
  • elderly consumers
  • people aged 60+
  • process of acceptance and use of technology
  • UTAUT
  • smartphone
  • technological product
  • high-tech product

    Adres url:
    2/4
    AUTORZY: Kamila Migdał-Najman, Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Wykorzystanie samouczących się sieci neuronowych w analizie zachowań zakupowych i identyfikacji ich wzorców wśród konsumentów w wieku 60 lat i więcej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The use of self-learning neural networks for analyzing purchasing behaviour and identifying their patterns among consumers at the age of 60 and over
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2017, R. 15, nr 3, s. 295-307
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konsument 60 i więcej
  • wzorce zachowań konsumenckich
  • wzorce nabywcze
  • samouczące się sieci neuronowe typu GNG
  • smartfon

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer 60 and over
  • consumer behaviour patterns
  • purchasing patterns
  • self-learning neural network GNG
  • smartphone

    3/4
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Assessment of consumer innovativeness - comparative research among consumers aged 60+ and generation Y using the example of the smartphone
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Ocena konsumenckiej innowacyjności - badanie porównawcze wśród konsumentów 60+ i pokolenia Y na przykładzie telefonu typu smartfon
    ŹRÓDŁO: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. - 2018, Vol. 52, z. 5, s. 7-16
    p-ISSN: 0459-9586
    e-ISSN: 2449-8513

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konsumencka innowacyjność
  • pokolenie Y
  • konsument-senior
  • konsumenci 60+
  • smartfon

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer innovativeness
  • generation Y
  • elderly consumers
  • consumers aged 60+
  • smartphone

    Adres url:
    DOI:
    4/4
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Liwia Delińska.
    TYTUŁ: Smartfon jako narzędzie wsparcia procesu absorpcji informacji podczas zakupów - wyniki badań wśród konsumentów pokolenia Y
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Smartphone as a tool supporting a process of absorption of information during shopping - empirical research among consumers of generation Y
    ŹRÓDŁO: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. - 2018, Vol. 52, z. 2, s. 7-16
    p-ISSN: 0459-9586
    e-ISSN: 2449-8513

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • absorpcja informacji
  • smartfon
  • proces zakupowy
  • zakupy
  • pokolenie Y

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • information absorption
  • smartphone
  • purchasing process
  • shopping
  • generation Y

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego