logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SOCIAL MEDIA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Adam Barembruch.
TYTUŁ: Bankowość detaliczna a nowoczesne narzędzia wspomagające zarządzanie finansami osobistymi
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Personal financial managment versus retail banking
ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2013, R. 11, nr 2, cz. 1, s. 34-46
p-ISSN: 2084-5189

UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zarządzanie finansami osobistymi
  • bankowość detaliczna
  • social lending
  • social media

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • personal financial mamagement
  • retail banking
  • social lending
  • social media

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/3
    AUTORZY: Piotr Gutfrański.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Inbound marketing jako przyszłość komunikacji marketingowej w Internecie
    ŹRÓDŁO: W: Nowe media i technologie we współczesnej komunikacji marketingowej / red. nauk. Jerzy Gołuchowski, Zbigniew Spyra
    ADRES WYDAWNICZY: Katowice : Drukarnia Advert : Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [56]-64
    ISBN: 978-83-935188-3-8
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Tytuł-nazwa konferencji: I Międzynarodowa Studencka Konferencja Naukowa "Nowe media i technologie we współczesnej komunikacji marketingowej"
    Miejsce konferencji: Katowice
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.04.18
    Do dnia: 2013.04.19
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • inbound marketing
  • social media
  • komunikacja
  • marka

    3/3
    AUTORZY: Magdalena Iwanowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Czy miasta potrafią mówić? Gdańsk, Sopot i Gdynia w sieci social media
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Are cities able to communicate? Gdańsk, Sopot and Gdynia in social media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 61-[78]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • social media
  • Facebook
  • marketing miejsc
  • komunikacja na linii urząd-obywatel

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • Facebook
  • place branding
  • communication between local authorities and citizens

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego