logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SPECYFIKA PROCESU EDUKACJI W INSTYTUCJI RESOCJALIZACYJNEJ
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Justyna Siemionow.
TYTUŁ: Kształcenie resocjalizujące : specyfika i znaczenie procesu edukacji nieletnich niedostosowanych społecznie
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Specificity and the importance of the process of education of socially maladjusted
ŹRÓDŁO: Resocjalizacja Polska. - 2013, nr 4, s. 103-111
p-ISSN: 2081-3767
e-ISSN: 2392-2656

UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • pedagogika resocjalizacyjna
  • dydaktyka resocjalizacyjna
  • indywidualny proces resocjalizacji
  • specyfika procesu edukacji w instytucji resocjalizacyjnej
  • uczeń niedostosowany społecznie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social rehabilitation
  • teaching underage criminals
  • individual rehabilitation process
  • specificity of the process of education in institutions
  • student socially inappropriate

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego