logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Aleksandra Żukowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wizerunek dziecka w reklamie społecznej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The image of a child in social advertising
ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. 181-[197]
ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
Miejsce konferencji: Gdańsk
Kraj: PL
Od dnia: 2013.10.10
Do dnia: 2013.10.11
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama społeczna
  • dziecko
  • stereotypy
  • projektowanie graficzne
  • społeczna odpowiedzialność

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social advertising
  • child
  • stereotypes
  • graphic design
  • social responsibility

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/4
    AUTORZY: Janusz Żurek.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa : rzeczywistość czy tylko idea?
    ŹRÓDŁO: W: Porty morskie w perspektywie przestrzennej, ekonomicznej, transportowej, logistycznej i społecznej / pod red. Hanny Klimek
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 114-128
    ISBN: 978-83-7865-374-5
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 156-163
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • społeczna odpowiedzialność
  • interesariusze
  • piramida społecznej odpowiedzialności
  • strategia
  • norma ISO 26000

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/4
    AUTORZY: Olga Martyniuk, Ewa Majerowska.
    TYTUŁ: Społeczna odpowiedzialność polskich przedsiębiorstw rodzinnych - wyniki badań empirycznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Corporate social responsibility of Polish family firms - results of empirical studies
    ŹRÓDŁO: Przedsiębiorczość i Zarządzanie. - 2017, T. 18, z. 6, cz. 1, s. 323-334
    p-ISSN: 1733-2486
    e-ISSN: 2543-8190

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    UWAGI: Tyt. nru.: Firmy rodzinne - rozwój teorii i praktyki zarządzania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • CSR
  • społeczna odpowiedzialność
  • firmy rodzinne
  • polskie przedsiębiorstwa rodzinne
  • zaangażowanie społeczne

    Adres url:
    4/4
    AUTORZY: Jerzy Gwizdała, Lech Jędrzejewski.
    TYTUŁ: Społeczna odpowiedzialność wyższej uczelni publicznej związana z realizacją innowacyjnych projektów przyczyniających się do wzrostu regionalnej konkurencyjności
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social responsibility of Publics Universities related to the implementation of innovative projects contributing to the growth of regional competitiveness
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2017, R. 24, nr 11, s. 111-120
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • społeczna odpowiedzialność
  • uczelnia wyższa
  • rozwój regionalny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social responsibility
  • university
  • regional development

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego