logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: STATUS SPOŁECZNY
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Magdalena Żemojtel-Piotrowska, Tomasz Baran, Jarosław Piotrowski.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wykluczenie społeczne a postawy roszczeniowe i wartości - czy biedny jest roszczeniowy, a bogaty przedsiębiorczy?
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social exclusion and entitlement attitudes and values - are the poor demanding and the rich entrepreneurial?
ŹRÓDŁO: W: Społecznie wykluczeni : niewygodni, nienormatywni, nieprzystosowani, nieadekwatni / red. Anna M. Klonkowska, Marcin Szulc
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
OPIS FIZYCZNY: S. [267]-293
ISBN: 978-83-7865-054-6
UWAGI: Bibliogr. 50 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • postawy roszczeniowe
  • status społeczny

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/2
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Anna Dziadkiewicz.
    TYTUŁ: Wpływ designu na decyzje zakupowe konsumentów dóbr luksusowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of design in the strategy of creating luxury good
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2014, R. 12, nr 2, s. 71-85
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • produkty luksusowe
  • zachowania nabywców
  • status społeczny
  • design produktu

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • luxury goods
  • customers' behaviour
  • social status
  • product design

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego