logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: STRATEGIA
Liczba odnalezionych rekordów: 24



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/24
AUTORZY: Piotr Kuropatwiński.
TYTUŁ: Kierunki ewolucji strategii zrównoważonego rozwoju transportu miejskiego
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Directions of evolution of strategies of sustainable urban transport development
ŹRÓDŁO: Transport Miejski i Regionalny. - 2009, nr 7,8, s. 44-46
p-ISSN: 1732-5153

UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • strategia
  • zrównoważony rozwój
  • infrastruktura transportu
  • marketing społeczny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • strategy
  • sustainable development
  • transport infrastructure
  • social marketing

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/24
    AUTORZY: Monika Boguszewicz-Kreft, Grażyna Złotkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Niematerialne czynniki sukcesu przedsiębiorstw usługowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Non-material factors affecting success of the companies providing services
    ŹRÓDŁO: W: Współczesne przedsiębiorstwo : zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu / red. nauk. Joanna Fryca, Jacek Jaworski
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wyższa Szkoła Bankowa : CeDeWu, 2009
    SERIA: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, 1899-9867, 4
    OPIS FIZYCZNY: S. 117-131
    ISBN: 978-83-61712-16-9
    ISBN: 978-83-7556-209-5
    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • sukces przedsiębiorstw
  • strategia
  • struktura
  • systemy
  • pracownicy
  • styl działania
  • kwalifikacje
  • wspólne wartości

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/24
    AUTORZY: Bogdan Nogalski, Wojciech Machel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Strategia CRM a poprawa konkurencyjności dealerów samochodów osobowych
    ŹRÓDŁO: W: Czynniki i źródła przewagi konkurencyjnej / pod red. nauk. Małgorzaty Juchniewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Olsztyn : [s.n.], 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. [215]-221
    ISBN: 978-83-89112-84-2
    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • strategia
  • CRM
  • konkurencja

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/24
    AUTORZY: Tomasz Gutowski, Aneta Oniszczuk-Jastrząbek.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Strategic behavior of companies in the global market
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Strategiczne zachowania przedsiębiorstw na globalnym rynku
    ŹRÓDŁO: W: Contemporary issues in economy : international conference, 20-21 November 2009, Toruń, Poland / ed. by Adam P. Balcerzak, Jerzy Boehlke, Elżbieta Rogalska
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, [2009]
    OPIS FIZYCZNY: S. 80-81
    ISBN: 978-83-62049-00-4
    ISBN: 978-83-231-2424-5
    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    UWAGI: Streszcz. ang., pol., pełny tekst na CD
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • strategia
  • przedsiębiorstwo
  • konkurencyjność
  • globalizacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • strategy
  • company
  • competitiveness
  • globalization

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/24
    AUTORZY: Tomasz Gutowski, Aneta Oniszczuk-Jastrząbek.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Strategiczne zachowania przedsiębiorstw na globalnym rynku.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Strategic behavior of companies in the global market
    ŹRÓDŁO: W: Stymulowanie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstwa w otoczeniu globalnej gospodarki wiedzy / red. nauk. Adam P. Balcerzak, Elżbieta Rogalska
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [71]-81
    ISBN: 978-83-231-2547-1
    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • strategia
  • przedsiębiorstwo
  • konkurencyjność
  • globalizacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • strategy
  • company
  • competitiveness
  • globalization

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/24
    AUTORZY: Grzegorz Pawłowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Priorytety oddziaływania sektora publicznego na gospodarkę polską w kontekście europejskiej strategii "Europa 2020"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Priorities of the public sector institutional impact on the Polish economy in context of the European strategy "Europe 2020"
    ŹRÓDŁO: W: Polityka gospodarcza wobec globalnego kryzysu ekonomicznego / red. nauk. Kazimierz Pająk, Janusz J. Tomidajewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. [144]-159
    ISBN: 978-83-7780-032-4
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • strategia
  • rozwój
  • analiza celów
  • instytucje publiczne
  • wskaźniki rozwoju

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/24
    AUTORZY: Anna Kujawa, Małgorzata Siemionek.
    TYTUŁ: Strategiczna orientacja przedsiębiorstwa z wykorzystaniem Balanced Scorecard.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Strategic Orientation of Enterprise with Balanced Scorecard Implementation.
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 1, cz. 2, s. [519]-531.
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • strategia
  • zarządzanie strategiczne
  • Balanced Scorecard

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • strategy
  • strategic management
  • Balanced Scorecard

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/24
    AUTORZY: Wioleta Dryl.
    TYTUŁ: Strategie marketingowe dóbr luksusowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing strategies of luxury goods
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. [55]-72
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing mix
  • strategia
  • marketing
  • luksus
  • produkt luksusowy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing mix
  • strategy
  • marketing
  • luxury
  • luxury products

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/24
    AUTORZY: Beata Wierzbicka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Budowanie nowej wartości firmy. Strategiczna Karta Wyników jako narzędzie budowania wartości firmy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Creating the new value of the company. Balanced Scorecard as a tool for the effective implementation of the strategy
    ŹRÓDŁO: W: Uwarunkowania sukcesu organizacji / red. nauk. Halina Czubasiewicz, Zdzisław Mokwa, Piotr Walentynowicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, [2013]
    OPIS FIZYCZNY: S. [337]-352
    ISBN: 978-83-7531-261-4
    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Strategiczna Karta Wyników
  • zarządzanie strategiczne
  • rozwój
  • strategia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Balanced Scorecard
  • strategy management
  • development
  • strategy

    10/24
    AUTORZY: Wojciech Machel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Cel biznesu w ujęciu normatywnym, behawioralnym i systemowym : analiza przypadków
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The business objective in the normative, behavioral and systemic approach : a case studies
    ŹRÓDŁO: W: Uwarunkowania sukcesu organizacji / red. nauk. Halina Czubasiewicz, Zdzisław Mokwa, Piotr Walentynowicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, [2013]
    OPIS FIZYCZNY: S. [405]-415
    ISBN: 978-83-7531-261-4
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • strategia
  • wiązka celów
  • paradoks

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • strategy
  • bundle of objectives
  • paradox

    11/24
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ku strategii wykorzystania mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Towards a strategy for the use of social media by Polish companies
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [331]-339
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • komunikacja
  • nowe media
  • serwisy społecznościowe
  • strategia
  • firmy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • communications
  • new media
  • social networking
  • strategy
  • business

    12/24
    AUTORZY: Jacek Rybicki.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Strategia sukcesu organizacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Strategy success
    ŹRÓDŁO: W: Uwarunkowania sukcesu organizacji / red. nauk. Halina Czubasiewicz, Zdzisław Mokwa, Piotr Walentynowicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, [2013]
    OPIS FIZYCZNY: S. [291]-305
    ISBN: 978-83-7531-261-4
    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • strategia
  • prostota
  • spójność wewnętrzna
  • dopasowanie
  • jądro strategii
  • myślenie strategiczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • strategy
  • simplicity internal coherency
  • fit
  • kernel of strategy
  • strategic thinking

    13/24
    AUTORZY: Anna Siemionek, Małgorzata Siemionek.
    TYTUŁ: Miejsce controllingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Controlling as a management process
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. - 2014, nr 66, s. 87-98
    p-ISSN: 1733-2842

    UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Efektywność inwestycji i wycena przedsiębiorstw
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • controlling
  • zarządzanie przedsiębiorstwem
  • strategia
  • misja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • controlling
  • management
  • strategy
  • mission

    Adres url:
    14/24
    AUTORZY: Małgorzata Wiśniewska, Piotr Grudowski.
    TYTUŁ: Obrona żywności - konieczny element współczesnej strategii przedsiębiorstwa spożywczego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Food defense - a necessary element of modern food business strategy
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 5, s. 683-[689]
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    UWAGI: Artykuł na CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • terroryzm żywnościowy
  • strategia
  • obrona żywności
  • planowanie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • food terrorism
  • strategy
  • food defense
  • planning

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/24
    AUTORZY: Wojciech Czakon, Wojciech Machel.
    TYTUŁ: Strategie koopetycji w sektorze hi-tech: przywilej czy konieczność?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Coopetition strategies in hi-tech sector: privilege or necessity?
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2014, nr 366, s. 78-87
    p-ISSN: 1899-3192

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kompetycja
  • strategia
  • kluczowe czynniki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • coopetition
  • strategy
  • key factors

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    16/24
    AUTORZY: Joanna Leska-Ślęzak.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Strategia Polityki Społecznej Województwa Pomorskiego 2014-2020 jako forma działania administracji publicznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social Policy Strategy for Pomeranian Voivodeship (2014-2020) as the form of activities undertaken by the public administration
    ŹRÓDŁO: W: Prawne i społeczne problemy samorządu terytorialnego / pod red. Sylwii Gwoździewicz i Beaty Mydłowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 111-120
    ISBN: 978-83-64568-10-7
    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • administracja publiczna
  • strategia
  • formy działania administracji
  • Strategia Polityki Społecznej Województwa Pomorskiego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • public administration
  • strategy
  • forms of activites undertaken by administration
  • Social Policy Strategy for Pomeranian Voivodeship

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/24
    AUTORZY: Zdzisław Kordel.
    TYTUŁ: Strategie sektora MSP w Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: SME sector's strategies in Poland
    ŹRÓDŁO: Logistyka (dodatek na CD Logistyka-nauka) , [dokument elektroniczny]. - 2015, nr 3, s. 2286-2294CD nr 1
    p-ISSN: 1231-5478

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • sektor MSP
  • system
  • przedsiębiorstwo
  • strategia
  • rozwój

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • SME sector
  • system
  • enterprise
  • strategy
  • development

    18/24
    AUTORZY: Paweł Antonowicz, Piotr Skrzyniarz, Tamara Stawicka, Adam Stolarz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Komplementarność perspektyw balanced scorecard oraz zarządzania procesowego w operacjonalizacji strategii w organizacji wieloodziałowej na przykładzie Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o.
    ŹRÓDŁO: W: Podejście procesowe w zarządzaniu organizacjami / P. Zwiech (red.)
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Zapol, 2016
    SERIA: Zarządzanie Procesami w Teorii i Praktyce, nr 5
    OPIS FIZYCZNY: S. 127-140
    ISBN: 978-83-7518-820-2
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • strategia
  • zarządzanie procesowe
  • operacjonalizacja
  • BSC
  • ZKW

    19/24
    AUTORZY: Sylwia Mrozowska.
    TYTUŁ: Polityka energetyczna Unii Europejskiej : między strategią, lobbingiem a partycypacją
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron, cop. 2016
    OPIS FIZYCZNY: 361 s., 22 cm
    ISBN: 978-83-65705-01-3
    UWAGI: Bibliogr. s. 333-355
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • polityka energetyczna Unii Europejskiej
  • strategia
  • lobbing
  • partycypacja
  • demokracja eneregtyczna

    20/24
    AUTORZY: Marek Rutka.
    TYTUŁ: Przyczyny sukcesu przedstawicieli japońskiego i koreańskiego przemysłu motoryzacyjnego na globalnym rynku
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Reasons for Japan and South Korea automobile industry global success
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2016, Vol. 7, nr 3, s. 45-55
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2016/09/4_M_Rutka_WG_3_2016_GG.pdf [dostęp 06.12.2016]
    e-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • branża automotive
  • przemysł motoryzacyjny
  • strategia
  • rynek globalny
  • Korea Południowa
  • Japonia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • automotive industry
  • strategy
  • global market
  • Japan
  • South Korea

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    21/24
    AUTORZY: Janusz Żurek.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa : rzeczywistość czy tylko idea?
    ŹRÓDŁO: W: Porty morskie w perspektywie przestrzennej, ekonomicznej, transportowej, logistycznej i społecznej / pod red. Hanny Klimek
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 114-128
    ISBN: 978-83-7865-374-5
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 156-163
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • społeczna odpowiedzialność
  • interesariusze
  • piramida społecznej odpowiedzialności
  • strategia
  • norma ISO 26000

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    22/24
    AUTORZY: Dariusz Wieczorek.
    TYTUŁ: Integracja procesów zarządzania portfelem projektów ze strategią przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Integration of project portfolio management processes with corporate strategy
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2017, R. 15, nr 2/2, s. 365-374
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zarządzanie portfelem projektów
  • strategia
  • ocena projektów
  • podejmowanie decyzji

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • project portfolio management
  • strategy
  • project assessment
  • decision-making

    23/24
    AUTORZY: Jarosław Kempa.
    TYTUŁ: Strategic conditions for the development of Tri-city. Conflicts and cooperation in the context of the metropolitan act
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2018, Vol. 9, nr 3, s. 49-61
    TRYB DOSTĘPU: www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2018/10/Kempa_WG_3_2018_ZiE.pdf [dostęp 09.10.2018]
    e-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 35 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • strategia
  • samorząd terytorialny
  • ustawa metropolitalna
  • metropolia
  • współpraca

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • strategy
  • local government
  • metropolitan law
  • metropolis
  • cooperation

    DOI:
    24/24
    AUTORZY: Wojciech Machel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Strategiczne uwarunkowania innowacji
    ŹRÓDŁO: W: Innowacje w gospodarce, przedsiębiorstwie i społeczeństwie / red. nauk. Zbigniew Malara, Jan Skonieczny
    ADRES WYDAWNICZY: Wrocław : Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 49-60
    ISBN: 978-83-7493-032-1
    UWAGI: Bibliogr. 34 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • strategia
  • zarządzania strategiczne
  • innowacyjność
  • paradoks strategiczny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • strategy
  • strategic management
  • innovation
  • strategic paradoxes

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego