logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: TOŻSAMOŚĆ SPOŁECZNA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Karolina Ciechorska-Kulesza, Cezary Obracht-Prondzyński.
TYTUŁ: Mieszkańcy Żuław czy Żuławiacy? O dylematach tożsamościowych w Delcie Wisły
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Residents of Zulawy or Zulawians? The dilemmas of identity in the Vistula Delta
ŹRÓDŁO: Acta Elbingensia : kwartalnik naukowy Elbląskiej Uczelni Humanistyczno-Ekonomicznej. - 2014, T. 21, nr 2, s. [63]-78
p-ISSN: 1730-9980

UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tożsamość społeczna
  • przestrzeń społeczna
  • region
  • Żuławy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social identity
  • social space
  • region
  • Zulawy

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/3
    AUTORZY: Tomasz Besta, Maria Kaźmierczak, Magdalena Błażek.
    TYTUŁ: Przynależność grupowa i poczucie osobistego sprawstwa: rola fuzji tożsamości i klarowności Ja
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Group adherence and personal agency: the role of identity fusion and self-concept clarity
    ŹRÓDŁO: Psychologia Społeczna. - 2015, T. 10, nr 3, s. 283-295
    p-ISSN: 1896-1800

    UWAGI: Bibliogr. 65 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tożsamość społeczna
  • fuzja tożsamości
  • poczucie sprawczości
  • grupy społeczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social identity
  • identity fusion
  • agency
  • social groups

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    3/3
    AUTORZY: Tomasz Besta, Paweł Jurek.
    TYTUŁ: Zastosowanie skali poczucia rozszerzenia Ja w miejscu pracy w warunkach polskich
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The workplace self-expansion questionnaire in a Polish context
    ŹRÓDŁO: Psychologia Ekonomiczna, [dokument elektroniczny]. - 2016, nr 10, s. 41-58
    TRYB DOSTĘPU: https://psychologia-ekonomiczna.com.pl/article/download/1059/975 [dostęp 23.01.2018]
    p-ISSN: 2084-137X
    e-ISSN: 2353-7132

    UWAGI: Bibliogr. 58 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • psychologia pracy
  • tożsamość społeczna
  • satysfakcja z pracy
  • metody pomiaru

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • work psychology
  • social identity
  • job satisfaction
  • assessment methods

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego