logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: TYGODNIK
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Marta Kokoszczyńska, Józef Majewski.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: News values w tabloidowym natężeniu. Obraz Kościoła katolickiego w polskich tygodnikach opinii
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: News values in tabloid intensity: the image of the Catholic Church in Polish opinion-forming weeklies
ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, The media in the process of change - ethics and communication = Media, biznes, kultura, t. 1, Media w procesie zmian - etyka i komunikacja / ed. by Beata Czechowska-Derkacz, Dominik Chomik, Jacek Wojsław
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
SERIA: Media, Business, Culture = Media, Biznes, Kultura, 2544-977X
OPIS FIZYCZNY: S. 59-79
ISBN: 978-83-7865-774-3
UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziennikarstwo
  • tygodnik
  • tabloidowy
  • obraz medialny
  • news values
  • Kościół katolicki
  • Polska

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • journalism
  • weekly
  • tablolid-like
  • media image
  • news values
  • Roman Catholic Church
  • Poland

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego