logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: UCZENIE SIĘ DOROSŁYCH
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
AUTORZY: Alicja Jurgiel.
TYTUŁ: Praktyki badawcze obecne w badaniach biograficznych nad procesami społeczno-kulturowego uczenia się dorosłych. Ujęcie krytyczne
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Research practices present in biographical research into socio-cultural processes of adult learning. A critical approach
ŹRÓDŁO: Edukacja Dorosłych. - 2011, nr 2 (65), s. [93]-98
p-ISSN: 1230-929X

UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • badanie biograficzne
  • uczenie się dorosłych
  • badania jakościowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • biographical research
  • adult learning
  • faithfulness to the procedure
  • qualitative approach

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/6
    AUTORZY: Alicja Jurgiel-Aleksander.
    TYTUŁ: Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: What kind of education and for whom? The educational biographies of adults and their social dimensions
    ŹRÓDŁO: Rocznik Andragogiczny. - 2015, T. 22, s. 79-100
    p-ISSN: 1429-186X
    e-ISSN: 2391-7571

    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • edukacja dorosłych
  • uczenie się dorosłych
  • ucząca się biografia
  • badania jakościowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adult education
  • adult learning
  • learning biography
  • qualitative research

    Adres url:
    DOI:
    3/6
    AUTORZY: Alicja Jurgiel-Aleksander.
    TYTUŁ: Fenomenografia i jej poznawcze konsekwencje w świetle projektu na temat doświadczeń edukacyjnych dorosłych. Refleksja badacza
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Phenomenography as a research method and its cognitive consequences in the light of one research project on adult learning experiences. Researcher's reflection
    ŹRÓDŁO: Rocznik Andragogiczny. - 2016, T. 23, s. 267-282
    p-ISSN: 1429-186X
    e-ISSN: 2391-7571

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • fenomenografia
  • uczenie się dorosłych
  • doświadczenia edukacyjne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • phenomenography
  • adult learning
  • educational experiences

    DOI:
    4/6
    AUTORZY: Alicja Jurgiel-Aleksander, Jolanta Dyrda.
    TYTUŁ: Uzasadnienia indywidualnych sukcesów i porażek życiowych w biografii jako pretekst do rozumienia znaczenia uczenia się. Analiza wrażliwa na konteksty
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Explanations of individual successes and failures in the biographies as the reason to understand learning meanings. Context-sensitive analyses
    ŹRÓDŁO: Dyskursy Młodych Andragogów. - 2016, nr 17, s. 25-34
    p-ISSN: 2084-2740

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • uczenie się dorosłych
  • badanie biograficzne
  • język opisu uczenia się

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adult learning
  • biographical research
  • language of learning description

    Adres url:
    5/6
    AUTORZY: Alicja Jurgiel-Aleksander.
    TYTUŁ: Bycie rodzicem jako uczące doświadczenie. Perspektywa andragogiczna
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Being a parent as a learning experience. Andragogical perspective
    ŹRÓDŁO: Rocznik Andragogiczny. - 2017, T. 24, s. 75-86
    p-ISSN: 1429-186X
    e-ISSN: 2391-7571

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • uczenie się dorosłych
  • uczące doświadczenie
  • koncepcje wychowania
  • projekt fenomenograficzny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adult learning
  • learning experience
  • concepts of upbringing
  • phenomenography research

    DOI:
    6/6
    AUTORZY: Małgorzata Pilecka.
    TYTUŁ: Potoczne koncepcje wychowawcze rodziców: ocenianie jako praktyka społeczna
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: 'Parents' naive concepts of upbringing: assessing as a social practice'
    ŹRÓDŁO: Studia i Badania Naukowe = Scientific Studies and Research. - 2017, R. 11, nr 1, s. 55-63
    p-ISSN: 1897-2829

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • całożyciowe uczenie się
  • rodzicielstwo
  • wychowanie
  • ocenianie
  • uczenie się dorosłych

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • life-long learning
  • parenthood
  • upbringing
  • assessing
  • adult learning

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego