logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: USŁUGI EDUKACYJNE
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Małgorzata Wiśniewska, Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński.
TYTUŁ: Determinanty jakości usług edukacyjnych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The determinants of the quality of educational services
ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2014, nr 354, s. [271]-280
p-ISSN: 1899-3192

UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
UWAGI: Tyt. nru: Usługi 2014. Wybrane uwarunkowania rozwoju usług
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • jakość
  • usługi edukacyjne
  • doskonalenie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • quality
  • educational services
  • improvement

    Adres url:
    DOI:
    2/4
    AUTORZY: Grzegorz Zieliński, Piotr Grudowski, Małgorzata Szymańska-Brałkowska.
    TYTUŁ: Oczekiwania interesariuszy usług edukacyjnych w ujęciu relacyjnym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Expectations of educational services stakeholders in terms of relations of one with another
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2014, nr 353, s. [175]-183
    p-ISSN: 1899-3192

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Usługi 2014. Sektor usług - uwarunkowania i tendencje rozwoju
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • jakość
  • usługi edukacyjne
  • doskonalenie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • quality
  • educational services
  • improvement

    Adres url:
    DOI:
    3/4
    AUTORZY: Katarzyna Andruszkiewicz.
    TYTUŁ: Znaczenie działań marketingowych stosowanych przez usługodawców w podejmowaniu decyzji konsumenckich na rynku komercyjnych usług edukacyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Importance of marketing actions used by service providers to consumer decisions on the commercial market for education services
    ŹRÓDŁO: Nasze Studia : zeszyty studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2015, nr 7, s. 119-128
    p-ISSN: 1731-6707

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing
  • usługi edukacyjne
  • konsument
  • decyzje konsumenckie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing
  • educational services
  • consumer
  • consumer decisions

    Adres url:
    4/4
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Katarzyna Andruszkiewicz.
    TYTUŁ: Uwarunkowania decyzji podejmowanych przez nabywców usług edukacyjnych w Polsce na tle tendencji międzynarodowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Conditions of decision making process by customers of educational services in Poland compared to international trends
    ŹRÓDŁO: Studia i Prace WNEiZ US. - 2016, nr 43/3, s. 291-300
    p-ISSN: 2450-7733
    e-ISSN: 2300-4096

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Zarządzanie, t. 3
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • usługi edukacyjne
  • generacja Y
  • komunikacja marketingowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • higher education
  • educational services
  • generation Y
  • marketing communications

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego