logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: WARTOŚĆ
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Andrzej Jezierski.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Społeczno-gospodarcze wartości w logistyce.
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social and economic value of the logistics.
ŹRÓDŁO: W: Gospodarka i społeczeństwo w europejskiej perspektywie : współczesne zarządzanie : uwarunkowania, kierunki rozwoju, perspektywy / red. Wiesław Golnau, Izabela Seredocha.
ADRES WYDAWNICZY: Elbląg : Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, 2011.
OPIS FIZYCZNY: S. [325]-336.
ISBN: 978-83-89113-47-4
UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wartość
  • logistyka
  • systemy
  • procesy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • value
  • logistics
  • systems
  • processes

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/3
    AUTORZY: Marek Kalinowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ocena regulaminu premiowania pracowników niebędących nauczycielami akademickimi w Uniwersytecie Gdańskim przez pryzmat wartości wynagrodzenia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Evaluation of bonus regulations non-academic staff at the University of Gdansk from the perspective of remuneration
    ŹRÓDŁO: W: Uwarunkowania sukcesu organizacji / red. nauk. Halina Czubasiewicz, Zdzisław Mokwa, Piotr Walentynowicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, [2013]
    OPIS FIZYCZNY: S. [425]-435
    ISBN: 978-83-7531-261-4
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • płaca
  • wynagrodzenie
  • funkcja
  • regulamin
  • wartość

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • wages
  • salaries
  • function
  • rules
  • value

    3/3
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Postrzeganie przez konsumentów seniorów cenowej wartości w procesie akceptacji i użytkowania nowego produktu technologicznego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Perceived price value by elderly consumers in the process of acceptance and use of new technological product
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2016, R. 23, nr 11, s. 27-35
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • cena
  • wartość
  • wartość cenowa
  • postrzeganie wartości cenowej
  • konsument senior
  • konsument 60+
  • nowy produkt technologiczny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • price
  • value
  • price value
  • perceiving price value
  • elderly consumers
  • consumers 60+
  • new technological product

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego