logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: WCZESNA EDUKACJA
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
AUTORZY: Maria Szczepska-Pustkowska.
TYTUŁ: Sto języków dziecka : wczesna edukacja z inspiracji myślą pedagogiczną Lorisa Malaguzzi
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The hundred languages of the child : early childhood education inspired by Loris Malaguzzi's pedagogical thinking
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2013, R. 9, nr 1, s. 76-90
p-ISSN: 1734-1582

UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 14.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • krytyka współczesnej szkoły
  • wczesna edukacja
  • filozofia Reggio Emilia
  • Loris Malaguzzi

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • criticism of modern schools
  • early childhood education
  • philosophy of Reggio Emilia
  • Loris Malaguzzi

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/6
    AUTORZY: Dorota Klus-Stańska.
    TYTUŁ: "Nasz elementarz" - krótki opis daru, który zubaża obdarowanych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Nasz elementarz" ("Our primer") - a brief description of a gift which impoverishes the beneficiaries
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2014, R. 10, nr 4, s. 24-44
    p-ISSN: 1734-1582

    UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wczesna edukacja
  • elementarz
  • rozwój dziecka
  • infantylizacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • early education
  • abc book
  • child's development
  • infantylization

    Adres url:
    3/6
    AUTORZY: Grażyna Szyling.
    TYTUŁ: Uczniowskie poczucie sprawstwa a praktyki oceniania we wczesnej edukacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Learner feelings of agency and practices of assessment in early education
    ŹRÓDŁO: Studia Pedagogiczne. - 2015, T. 68, s. 105-124
    p-ISSN: 0081-6795

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Dzieciństwo i wczesna edukacja: kontrowersje, problemy i poszukiwania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • uczniowskie poczucie sprawstwa
  • wczesna edukacja
  • ocenianie szkolne
  • nauczycielskie praktyki oceniania
  • kultura stopnia szkolnego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students' sense of agency
  • early childhood education
  • school assessment
  • teacher's assessment practices
  • culture of the school grade

    Adres url:
    4/6
    AUTORZY: Dorota Klus-Stańska.
    TYTUŁ: Wyjść poza instytucjonalną standaryzację dziecka. Nowe inspiracje teoretyczne dla wczesnej edukacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Going beyond the institutionalized standardization of the child. New theoretical inspirations for early education
    ŹRÓDŁO: Studia Pedagogiczne. - 2015, T. 68, s. 15-32
    p-ISSN: 0081-6795

    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Dzieciństwo i wczesna edukacja: kontrowersje, problemy i poszukiwania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • rozwój dzieci
  • wczesna edukacja
  • dyskurs
  • standaryzacja rozwoju
  • normalizacja rozwoju

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • child development
  • early childhood education
  • discourse
  • standardization of development
  • normalization of development

    Adres url:
    5/6
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Jak nauczyciele wykorzystują technologie komunikacyjne w pracy szkoły? Cyfrowe projektowanie dydaktyczne i teoria Pierra Rabardela w badaniach dydaktycznego potencjału urządzeń mobilnych
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2018, R. 15, nr 2 (41), s. 7-19
    p-ISSN: 1734-1582
    e-ISSN: 2451-2230

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wczesna edukacja
  • technologie mobilne
  • roboty
  • projektowanie dydaktyczne
  • narzędzia
  • mediacja

    6/6
    AUTORZY: Karolina Żyra.
    TYTUŁ: Wykorzystanie metody projektów na zajęciach przyrody w klasie III szkoły podstawowej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Using the Project Approach during science lessons in Grade 3 of Primary School
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2018, R. 14, nr 1 (40), s. 116-122
    p-ISSN: 1734-1582
    e-ISSN: 2451-2230

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • potencjał dziecięcy
  • wczesna edukacja
  • metoda projektów
  • badania w działaniu

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • children's potential
  • early education
  • Project Approach
  • action research

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego