logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: WIZERUNEK MIASTA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Łukasz Dopierała, Delia Bar-Kołelis.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Przebieg oraz efekty rewitalizacji Malborka
ŹRÓDŁO: W: Współczesne zagadnienia, problemy i wyzwania w badaniach geograficznych : sympozjum geograficzne w Gdańsku, t. 2 / pod red. nauk. Tomasza Wiskulskiego i Michała Pilarskiego
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
OPIS FIZYCZNY: S. [85]-95
ISBN: 978-83-7865-072-0
UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: Sympozjum geograficzne "Współczesne zagadnienia, problemy i wyzwania w badaniach geograficznych"
Miejsce konferencji: Gdańsk
Kraj: PL
Od dnia: 2013.03.23
Do dnia: 2013.03.24
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Malbork
  • rewitalizacja
  • efektywność
  • warunki życia
  • wizerunek miasta

    2/3
    AUTORZY: Monika Głowacka.
    TYTUŁ: Promocja całościowego produktu turystycznego na przykładzie miasta Malborka
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The creation of the tourist product of Malbork on the instrument of promotion
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2014, R. 12, nr 2, s. 87-104
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • całościowy produkt turystyczny
  • promocja miasta
  • Malbork
  • marketing w turystyce
  • wizerunek miasta

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • overall tourist product
  • promotion of the city
  • Malbork
  • marketing in tourism
  • city's image

    Adres url:
    3/3
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rola eventów w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie Heineken Open'er Festival w Gdyni
    ŹRÓDŁO: W: Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce / red. nauk. Krzysztof Celuch
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [51]-61
    ISBN: 978-83-63469-05-4
    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: PEMES - Polish Event Management Educators Symposium
    Miejsce konferencji: Warszawa
    Kraj: PL
    Od dnia: 2014.05.08
    Do dnia: 2014.05.09
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • event
  • event marketing
  • wizerunek miasta
  • promocja

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego