logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ZAUFANIE
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/9
AUTORZY: Monika Woźniak.
TYTUŁ: Budowa zaufania w gospodarce elektronicznej przez zastosowanie użyteczności technologii i bezpieczeństwa witryny e-commerce.
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Building confidence in the electronic economy with the assistance usability of technology and safety of e-commerce site.
ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 1, s. [127]-138.
p-ISSN: 2084-5189

UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • e-commerce
  • zaufanie
  • bezpieczeństwo
  • gospodarka elektroniczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-commerce
  • trust
  • security
  • e-business

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/9
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Zaufanie jako element zarządzania marką.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Confidence as an element of brand management.
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. [43]-53.
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marka
  • zaufanie
  • konsument
  • zmysły

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • confidence
  • consumer
  • brand
  • senses

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/9
    AUTORZY: Tomasz Dryl, Wioleta Dryl.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Podejście sensoryczne jako narzędzie wspierające proces kształtowania zaufania konsumenta do marki
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Sensory approach as a tool supporting process of developing consumer confidence in the brand
    ŹRÓDŁO: W: Uwarunkowania sukcesu organizacji / red. nauk. Halina Czubasiewicz, Zdzisław Mokwa, Piotr Walentynowicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, [2013]
    OPIS FIZYCZNY: S. [353]-368
    ISBN: 978-83-7531-261-4
    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zaufanie
  • marka
  • marka sensoryczna
  • rozbicie marki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • trust
  • brand
  • sensory brand
  • smashing the brand process

    4/9
    AUTORZY: Krystyna Adamska.
    TYTUŁ: Rola komunikacji w procesie planowanych zmian organizacyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of communication in the planned organizational changes
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi = Human Resource Management. - 2013, nr 2 (91), s. [27]-36
    p-ISSN: 1641-0874

    UWAGI: Bibliogr. 36 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zmiana organizacyjna
  • komunikacja
  • relacje
  • informacja
  • niepewność
  • zaufanie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • organizational change
  • communication
  • relations
  • information
  • uncertainty
  • trust

    5/9
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Zaufanie do marki globalnej
    ŹRÓDŁO: Roczniki Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. - 2013, nr 12 (12), s. 309-324
    p-ISSN: 1643-8175

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zaufanie
  • marka
  • marka globalna
  • zaufanie do marki

    6/9
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zaufanie do marki jako czynnik determinujący zachowanie konsumenta w czasach kryzysu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Trust the brand as a determinant of consumer behavior in times of crisis
    ŹRÓDŁO: W: Uwarunkowania sukcesu organizacji / red. nauk. Halina Czubasiewicz, Zdzisław Mokwa, Piotr Walentynowicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, [2013]
    OPIS FIZYCZNY: S. [369]-384
    ISBN: 978-83-7531-261-4
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zaufanie
  • konsument
  • kryzys

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • trust
  • consument
  • crisis

    7/9
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Zaufanie konsumenta do marki produktu na rynku konsumpcyjnym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Trust in the brand of product on the consumer market
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 8, s. 1044-1051
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: Artykuł na CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marka
  • zaufanie
  • zaufanie do marki
  • zarządzanie zaufaniem
  • zarządzanie marką
  • zarządzanie zaufaniem do marki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • brand
  • trust
  • trust in the brand
  • trust management
  • brand management
  • trust in brand management

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/9
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Czynniki determinujące zaufanie konsumentów do komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w Internecie w erze współuczestnictwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Determinants of consumers trust in advertising in the Internet in the participatory era
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2015, R. 22, nr 8, s. 139-148
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zaufanie
  • marketing internetowy
  • zachowanie konsumenta

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • trust
  • internet marketing
  • consumer behavior

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/9
    AUTORZY: Maciej Mikliński.
    TYTUŁ: Kilka uwag na temat banku jako instytucji zaufania publicznego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Several remarks on banks as institutions of public confidence
    ŹRÓDŁO: Financial Law Review, [dokument elektroniczny]. - 2016, Vol. 1, no. 2, s. 83-103
    TRYB DOSTĘPU: https://www.degruyter.com/downloadpdf/j/flr.2016.1.issue-2/flr-2016-0012/flr-2016-0012.pdf [dostęp 15.02.2017]
    e-ISSN: 2299-6834

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • instytucja zaufania publicznego
  • zaufanie
  • bank

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • public confidence institution
  • confidence
  • bank

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego